Valkenhove

Verhuur Algemeen
Aan de John F. Kennedylaan 34 inĀ  Breda is gelegen het kleinschalige appartementencomplex Valkenhove met uitzicht op het stadspark Valkenberg en niet ver van stadscentrumĀ  (250 meter). Met de daling van het aantal leden van de Vereniging, worden vrijkomende appartementen te huur aangeboden. Daarbij gaat de voorkeur uit naar de alleenstaande huurder van 60+. Wie kiest voor wonen in Valkenhove, hoeft zich geen zorgen te maken. Naast de mogelijkheid tot huur van een eenvoudig appartement biedt onze service- en zorgverlening voor lichte zorg van hoge kwaliteit u de mogelijkheid zo lang mogelijk in uw eigen vertrouwde omgeving te blijven wonen.

Ontzorgen Mantelzorgers
De zorg voor hulpbehoevenden familieleden of vrienden kan zeer inspannend zijn. Soms is het gewoon even teveel. In die situaties bieden wij mantelzorgers de gelegenheid om op adem te komen, door de persoon waarvoor zij zorgen tijdelijk bij ons onder te brengen.

Wilt u meer weten, neem dan contact op met het bestuur. Zie contactgegevens en de daarbij geboden mogelijkheid om per mail te reageren.